П`ятниця, 29.03.2024, 07:44
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

             Сайт учителя інформатики

             Чорнухинського району

             Косенка В.М

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Короткий опис типів уроків

1.Урок-лекція.
 Урок базується на монологічному викладанні навчального матеріалу і проводиться з учнями старших класів, що можуть зосередитись на тривалий проміжок часу для сприйняття матеріалу, самостійно осмислювати і систематизувати знання. Лекція охоплює досить велику кількість матеріалу тому дає можливість найбільш економно використовувати навчальний час. Слухаючи вчителя учні відбирають і записують головне (те на чому акцентується їхня увага).
  Лекція сприяє формуванню в учнів системних знань, а також розвиває логічне мислення.
  Вміння сприймати лекцію також є дуже важивим  для подальшого навчання учнів після закінчення школи..
  Недоліком лекції є те, що подача матеріалу не враховує індивідуальних особливостей школярів.
2.Урок-бесіда.
  Урок базується на діалоговому методі викладання навчальнго матеріалу. Вчитель при поясненні матеріалу звертається до класу з питаннями. В ході такої роботи учні відповідають на ці питання, доповнюють і уточнюють один одного. В процесі бесіди гіпотези одних, аргументи других, уточнення третіх, загальні висновки четвертих дозволять учням, під керівництвом вчителя, за досить короткий час зрозуміти і вивчити матеріал.
  Дуже важливо, щоб в бесіді брало участь більшість учнів класу.
3.Урок формування, знань, умінь і навичок (комбінований    урок).
  Цей тип уроку часто є найбільш раціональним варіантом для вивчення тем, що містять як теоретичний так і практичний матеріал. При проведенні комбінованого уроку можна використовувати самі різноманітні форми та методи навчання..
  Урок складається з кількох основних частин:
1. Пояснення матеріалу вчителем.
2. Початкове закріплення матеріалу.
3.Самостійна робота учнів (під керівництвом  вчителя).
4. Систематизація знань.
5. Домашнє завдання.

4. Урок  застосування  знань, умінь і навичок
   (Підготовка до практичної роботи).

  Урок базується на самостійному виконанні учнями певних завдань. Вчитель слідкує за роботою школярів та при потребі допомагає їм. Важливим завданням вчителя є формування в учнів вміння самостійно знаходити найбільш ефективний спосіб розв?язання поставленого завдання.
  При проведенні уроків обов?язково потрібно враховувати індивідуальні особливості кожної дитини.

5. Урок контролю знань. (Практична робота, залік)

  Основна мета такого уроку   об'єктивна оцінка знань, умінь і навичок учнів. Можна використовувати різні форми і методи контролю.

6. Урок повторення і систематизації знань.

  Основна мета цих уроків – відновлювати, розширювати і поглиблювати знання учнів.
  Урок повторення і систематизації знань можна розділити на дві частини:
1. Повторення вивченого матеріалу вчителем   і   відтворення його учнями в стислому вигляді.
2. Розв?язування нестандартних завдань.
Досить ефективним є використання методу «проектів», який полягає в тому, що групі учнів дається для опрацювання певна тема. Їм необхідно знайти необхідний текстовий матеріал, фотографії, відео чи аудіо-записи).
      При цьому школярі вчаться працювати  в колективі, шукати  і систематизовувати інформацію, подавати її у потрібному  вигляді, а також користуються набутими знаннями, застосовувати  їх в нових , нестандартних, умовах.
      Результатом такої роботи можуть бути буклет, презентація, відеофільм, веб-сайт та ін..