П`ятниця, 29.03.2024, 13:22
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

             Сайт учителя інформатики

             Чорнухинського району

             Косенка В.М

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичні рекомендаці до вивчення тем ІІ типу

(отримання практичних навичок роботи на комп'ютері)

1.Типи уроків. Форми та методи навчання.
  При вивченні теоретичного матеріалу доцільно  використовувати фронтальну та індивідуальну форму  навчання, пояснювально-ілюстративний та пошуковий методи.
  При підготовці до практичних робіт фронтальну та індивідуально-групову форму, пояснювально-ілюстративний, проблемний та пошуковий методи.
   При проведенні практичних робіт – індивідуальну форму, репродуктивний, проблемний та пошуковий методи.

 2.Джерела  отримання  інформації.
   Основне  джерело інформації - пояснення  вчителя. Конспект уроку є необов?язковим. Учень при бажанні може вести певні записи і користуватись ними на уроках. Додатково діти можуть використовувати будь-яке джерело інформації.

 3.Проведення уроків.
   На початку вивчення теми необхідно  в загальному ознайомити учнів з  матеріалом, що буде розглядатись, кількістю практичних робіт  та  тематичним оцінюванням.
   Матеріал, що розглядається на уроці спрямований, в основному,  на практичне оволодіння учнями навичками роботи на комп?ютері.
При вивченні нового матеріалу спочатку необхідно продемонструвати виконання різних операцій всьому класу, докладно пояснюючи кожен крок. Потім ще раз продемострувати ці операції, але вже без пояснення. Після цього учні самостійно повинні виконати ці операції. На цьому етапі вчитель індивідуально працює з кожним учнем, приділяючи більшу увагу тим, в кого виникають труднощі.
При підготовці до практичної роботи  кожному учневі дається завдання для підготовки до  практичної роботи. Вчитель демонструє виконання цього завдання всьому класу. Потім учні починають  самостійно виконувати завдання. Учитель індивідуально працює з кожним учнем. Ті, що справились із завданням також можуть працювати з ?відстаючими?. На цьому етапі  необхідно максмимально допомагати  дітям  і  добитися того, щоб  поставлене  завдання було виконане.
В кінці уроку потрібно перевірити роботу  кожного учня вказавши на допущені помилки та способи їх усунення.
При проведенні практичних робіт кожному учневі дається завдання і він самостійно його виконує. Ніякої допомоги, як з боку вчителя так і з боку інших учнів бути не повинно. В кінці уроку вчитель перевіряє виконання завдання, вказує на допущені помилки та виставляє оцінку.
   При оцінюванні необхідно враховувати чіткість та швидкість виконання роботи, кількість допущених помилок.
4. Особливості тематичного оцінювання.
   Тематичне оцінювання проводиться по результатах виконання практичних робіт.