П`ятниця, 19.04.2024, 07:54 Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сайт учителя інформатики Чорнухинського району
Косенка В.М | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Опис форм навчальної роботи1. Фронтальна форма.
Вчитель подає навчальний матеріал всім учням в однаковому об?ємі. Цю форму навчання найкраще використовувати в класах де діти мають однаковий рівень підготовки. Фронтальна форма дає можливість розглядати матеріал в досить високому темпі. Недоліком фронтальної форми навчальної роботи є те, що вона не враховує індивідуальні особливості учнів. 2. Індивідуально-групова форма. Ця форма передбачає поділ класу на групи (принципи поділу визначає вчитель). Кожній групі дається окреме завдання над виконанням якого повинні працювати всі члени групи. Складність завдань визначається рівнем знань учнів у групах. Групова форма сприяє розвитку вміння школярів працювати в колективі та дозволяє диференційовано підійти до процесу навчання і врахувати індивідуальні особливості дітей. 3. Індивідуальна форма. Кожному учневі дається окреме завдання над яким він самостійно працює. Вчитель спостерігаючи за діяльністю учнів надає допомогу тим, в кого виникають труднощі в роботі. При цьому вчитель повинен, в кожному конкретному випадку, визначати міру цієї допомоги. Дана форма дозволяє диференційовано підійти до процесу навчання, максимально врахувати індивідуальні особливості школярів та розвивати їх самостійність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz |