Середа, 24.04.2024, 16:11
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

             Сайт учителя інформатики

             Чорнухинського району

             Косенка В.М

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Опис методики

Методика вивчення інформатики в 9-12 класах загальноосвітньої школи

I.Вступ
   Існування сучасної людини не можливе без використання комп'ютерної техніки.
   Основним завданням вивчення інформатики в школі є підготовка грамотного користувача, тобто людини, яка маючи базові знання, здатна швидко опанувати різні комп?ютеризовані системи, розібратись в програмному забезпеченні і тд.
   Головна проблема вивчення інформатики в середній школі – це  відсутність методичного забезпечення, тобто чіткої системи, яка б органічно поєднувала програми з інформатики, підручники, принципи оцінювання учнів і враховувала б сучасний стан розвитку школи та потреби дітей.
   Зараз видано дуже багато підручників, але жоден не відповідає існуючій програмі з інформатики для загальноосвітньої  школи.
   Існує багато варіантів програми  з  інформатики для різних класів, але вони складені різнимим авторами і не поєднуються в єдиний курс інформатики середньої школи, який відповідав би сучасним запитам учнів,  також програма не містить переліку і назв практичних робіт, що ускладнює процес вивчення матеріалу та тематичного оцінювання учнів.
   З усього вище сказаного можна зробити висновок, що наявність комп'ютерів, програм, літератури, Інтернету, програмного забезпечення  не гарантує якісної підготовки учнів без чіткої методичної бази, завданням якої є, перш за все, підготовка грамотного користувача, що здатен швидко адаптуватись   в  сучасному  комп'ютеризованому  світі.
   Основним завданням даної методики є розробка принципів навчання  інформатиці враховуючи:
1.Вимоги існуючої програми для профільного навчання.
2.Рівень розвитку та індивідуальні особливості учнів.
3.Потребу в здобутті тих знань, умінь та навичок, що найчастіше застосовуються при роботі з комп?ютерною технікою.
4.Необхідність існування чіткої системи оцінювання, зрозумілої для вчителів, учнів та батьків.

Короткий опис методики













      Всі теми, що вивчаються в курсі  Інформатики 9-12 класу можна розділити на три типи:
-Перший тип – вивчення теоретичного матеріалу.
-Другий тип – отримання практичних навичок роботи на комп?ютері, вивчення роботи операційної системи та різних прикладних програм.
-Третій тип – оглядове вивчення матеріалу.

      Особливості вивчення тем:
-першого типу - відсутність практичних робіт та велика кількість теоретичного матеріалу.
-другого типу є незначна кількість теоретичного матеріалу, навчання здіснюється в процесі підготовки до практичних робіт та їх виконання.
-третього  типу є вивчення матеріалу на рівні ознайомлення, відсутність практичних робіт та тематичного  оцінювання.