П`ятниця, 26.04.2024, 23:00 Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сайт учителя інформатики Чорнухинського району
Косенка В.М | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Методичні рекомендаці до вивчення тем І типу (вивчення теоретичного матеріалу) 1.Типи уроків. Форми та методи навчання.
При вивченні теоретичного матеріалу доцільно проводити уроки лекції, фронтальну форму подачі нового матеріалу, пояснювально-ілюстративний метод. При проведенні тематичного оцінювання – індивідуальну форму перевірки знань, репродуктивний метод. 2.Джерела отримання інформації. Учні самостійно обирають джерела інформації для вивчення теоретичного матеріалу (підручники, різні брошури, статті, журнали, Інтернет і тд.). Основним джерелом інформації є лекція вчителя і опорний конспект. 3.Проведення уроків. На початку вивчення теми необхідно дати питання для проведення тематичного оцінювання (усний залік). Всі ці питання розглядаються на уроках. Важливим елементом вивчення матеріалу є створення учнями опорного конспекту, який містить основні означення та короткі відповіді на питання заліка. Конспект дається вчителем на уроці в процесі вивчення матеріалу. При подачі конспекту можна більш детально пояснити окремий матеріал, наводити приклади з різних сфер діяльності людини для більш кращого розуміння записаного. При підготовці до уроків учень може самостійно розширити цей конспект використавши інформацію з різних джерел. В кінці кожного уроку необхідно відводити до 10 хв. на запитання учнів, підведення підсумків та систематизації знань (доцільно цю частину уроку провести у формі бесіди). В кінці вивчення теми коротко переглянути всі питання заліка. 4. Особливості тематичного оцінювання. Найкращий спосіб об'єктивної оцінки знань учнів – це проведення усного заліка (можна проводити за 1-2 уроки). Залік проводиться так: Учневі дається питання на яке він зразу повинен давати відповідь (без обдумування). Питання задає вчитель. При відсутності відповіді протягом 2-3 секунд переходимо до наступного учня і так, по круговій системі, опитується весь клас. Потім друге коло, третє і тд. В кінці уроку підбиваються підсумки. Цей спосіб дозволяє в класі з 12-15 чоловік задати за урок 3-5 питань кожному учневі. При оцінюванні враховується: чіткість, стислість, правельність і повноту відповіді. Якщо учень, при відповіді на питання, використовує матеріал, що не розглядався на уроках (не розповідався вчителем і відсутній в підручниках), це є підставою для підвищення йому оцінки, оскільки свідчить, про самостійну роботу дитини. Оцінювання проводиться в залежності від кількості заданих питань. Наприклад: Було задано по 4 питання кожному учневі. Отже 12:4=3. Повна відповідь на одне питання оцінюється в 3 бали. При виставленні оцінок необхідно аргументувати кожен бал отриманий учнем (для уникнення можливих суперечок). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz |