П`ятниця, 26.04.2024, 23:00
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

             Сайт учителя інформатики

             Чорнухинського району

             Косенка В.М

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичні рекомендаці до вивчення тем І типу

   (вивчення теоретичного матеріалу)

1.Типи уроків. Форми та методи навчання.
   При вивченні теоретичного матеріалу доцільно проводити уроки лекції, фронтальну форму подачі нового матеріалу, пояснювально-ілюстративний метод.
   При проведенні тематичного оцінювання – індивідуальну форму перевірки знань, репродуктивний метод.
2.Джерела  отримання  інформації.
   Учні самостійно обирають джерела інформації для вивчення теоретичного матеріалу (підручники, різні брошури, статті, журнали, Інтернет  і тд.).
   Основним джерелом інформації є лекція вчителя і опорний конспект.
3.Проведення уроків.
   На початку вивчення теми необхідно дати питання для проведення тематичного оцінювання (усний залік). Всі ці питання розглядаються на уроках. Важливим елементом вивчення матеріалу є створення учнями опорного конспекту, який містить основні означення та короткі відповіді на питання заліка. Конспект дається вчителем на уроці в процесі вивчення матеріалу. При подачі конспекту можна більш детально пояснити окремий матеріал, наводити приклади з різних сфер діяльності людини для більш кращого розуміння  записаного.
   При підготовці до уроків учень може самостійно розширити цей конспект використавши інформацію з різних джерел.
   В кінці кожного уроку необхідно відводити до 10 хв. на  запитання учнів, підведення підсумків та систематизації знань (доцільно цю частину уроку провести у формі бесіди).
В кінці вивчення теми коротко переглянути всі питання заліка.
4. Особливості тематичного оцінювання.

   Найкращий спосіб об'єктивної оцінки знань учнів – це проведення усного заліка (можна   проводити за 1-2 уроки).
   Залік проводиться так:
   Учневі дається питання на яке він зразу повинен давати відповідь (без  обдумування). Питання  задає  вчитель. При відсутності відповіді протягом 2-3 секунд переходимо до  наступного учня і так, по круговій системі, опитується весь    клас. Потім друге коло, третє і тд. В кінці  уроку  підбиваються  підсумки.
   Цей спосіб дозволяє в класі з 12-15 чоловік задати за урок 3-5 питань  кожному  учневі. При   оцінюванні враховується: чіткість, стислість, правельність і повноту  відповіді. Якщо учень, при    відповіді на питання, використовує матеріал, що не розглядався на уроках (не розповідався вчителем і відсутній в підручниках), це є підставою для підвищення йому оцінки, оскільки свідчить, про самостійну роботу дитини.
   Оцінювання проводиться в залежності від кількості заданих питань.
   Наприклад: Було задано по 4 питання кожному учневі. Отже 12:4=3. Повна відповідь на одне питання оцінюється  в 3 бали.
   При виставленні оцінок необхідно аргументувати кожен бал отриманий учнем (для  уникнення можливих суперечок).